Podstawa prawna:
Teksty aktów prawnych dostępne są na stronie Sejmu RP pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl
Termin realizacji:
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku z załącznikami, w szczególnych wypadkach do 60 dni
Wymagane dokumenty:
Opłaty:
Opłatę skarbową w wysokości 10zł za wydanie decyzji należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Tczewie nr 47 1240 1242 1111 0010 0225 0976.
Opłaty można dokonać:
Miejsce załatwiania spraw:
Miejsce: |
Starostwo Powiatowe w Tczewie |
Składanie dokumentów: |
Biuro Obsługi Klienta, parter budynku, pokój nr 4 lub na platformie ePUAP |
Odbiór dokumentów: |
Starostwo Powiatowe w Tczewie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Wnioskodawcy |
Informacja: |
Pracownicy Wydziału Zdrowia, Spraw Społecznych i PFRON, II piętro, pokój nr 221 i 225 tel. (58) 77 34 871 lub (58) 77 34 914 |
Procedura załatwiania spraw:
I. Jeżeli członkowie Klubu chcą, aby Klub zakończył swoją działalność i byt prawny powinni na Walnym Zebraniu Członków Klubu:
II. Następnie likwidator:
III. Ponadto likwidator:
Dopiero z chwilą wykreślenia z ewidencji klubów sportowych / uczniowskich klubów sportowych Klub traci osobowość prawną.
Likwidacja Klubu polega na: