ul. Piaskowa 2
83-110 Tczew
tel. centrala: (58) 77 34 800
fax: (58) 77 34 803
e-mail: starostwo@powiat.tczew.pl
Strona: http://powiat.tczew.pl
Bezpośredni adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP to /777j6hyrlf/SkrytkaESP
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-40675-29441-BBRDV-34
NIP Starostwa: 593-25-50-316
NIP Powiatu Tczewskiego: 593-21-40-707
Starostwo jest czynne w godzinach:
w czwartki - od godz. 7:30 do godz. 16:30
w piątki - od godz 7:30 do godz 14:30
Obsługa klientów w niżej wymienionych wydziałach, w tym obsługa telefoniczna, odbywa się w niżej wymienionych godzinach:
Wydział Budownictwa oraz Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
w poniedziałki i środy - od godz. 7:30 do godz. 12:00,
we wtorki - od godz. 7:30 do godz.15:30,
w czwartki - od godz. 7:30 do godz. 16:30,
w piątki - od godz. 7:30 do godz. 14:30,
Referat Ewidencji Gruntów i Budynków:
w poniedziałki i środy - od godz. 7:30 do godz. 12:00,
we wtorki i czwartki - od godz. 7:30 do godz.15:30,
w piątki - od godz. 7:30 do godz. 14:30,
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg:
w poniedziałki, wtorki i środy - od godz. 8:00 do godz. 15:00,
w czwartki - od godz. 8:00 do godz. 16:00,
w piątki – od godz. 8:00 do godz. 14:00,
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska:
w poniedziałki, wtorki i środy - od godz. 7:30 do godz. 15:30,
w czwartki - od godz. 7:30 do godz.16:30, Geolog Powiatowy - od godz. 8:00 do godz. 16:00,
w piątki - od godz. 7:30 do godz. 14:30,
Biuro Paszportów:
w poniedziałki, wtorki i środy - od godz. 8:30 do godz. 15:00,
w czwartki - od godz. 8:30 do godz. 16:00,
w piątki – od godz. 8:30 do godz. 14:00.
Przerwa w obsłudze klientów: 12:40-13:00
Dokumenty z lat 1998 - 2012 udostępnianie są poprzez złożenie wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Dokumenty z lat 2012 - 2021 udostępniane w BIP dostępne są pod adresem https://archbip2.powiat.tczew.pl/
PRZYJMOWANIE OBYWATELI W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW
Starosta lub wyznaczony przez niego pracownik przyjmuje w sprawach skarg, wniosków i petycji w każdy czwartek w godzinach od 15:00 do 16:30.
Wicestarosta, Sekretarz, Skarbnik i naczelnicy przyjmują interesantów we wszystkich sprawach, w tym skarg, wniosków i petycji od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Starostwa.
Centralny rejestr skarg i wniosków wpływających do Starostwa prowadzi Wydział Rady, Zarządu i Rozwoju Powiatu pok.108.
Osoby niemówiące i niesłyszące mogą bezpłatnie skorzystać z usług tłumacza języka migowego. Chęć skorzystania z usług tłumacza należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Tczewie, co najmniej na 3 dni robocze z wyłączeniem sytuacji nagłych.