PODSTAWA PRAWNA:
Teksty aktów prawnych dostępne są na stronie Sejmu RP pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl
TERMIN REALIZACJI:
Wydanie zaświadczenia nastąpi w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia.
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł za wydanie zaświadczenia.
OPŁATY:
Opłatę skarbową w wysokości 17 zł za wydanie zaświadczenia należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Tczewie nr 47 1240 1242 1111 0010 0225 0976.
Opłaty można dokonać:
MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAW:
Miejsce: |
Starostwo Powiatowe w Tczewie |
Składanie dokumentów: |
Biuro Obsługi Klienta, parter budynku, pokój nr 4 lub na platformie ePUAP |
Odbiór dokumentów: |
Starostwo Powiatowe w Tczewie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Wnioskodawcy
|
Informacja: |
Pracownicy Wydziału Zdrowia, Spraw Społecznych i PFRON, II piętro, pokój nr 221 i 225
tel.(58) 77 34 871 lub (58) 77 34 914 |
PROCEDURA ZAŁATWIANIA SPRAW:
Każdy ma prawo otrzymania zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych, która jest jawna i udostępniana na stronie BIP Powiatu Tczewskiego. Wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji składa się do Starosty Tczewskiego wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Tczewie.