Podstawa prawna:
Teksty aktów prawnych dostępne są na stronie Sejmu RP pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl
Termin realizacji:
Wydanie zaświadczenia nastąpi w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku
Wymagane dokumenty:
Opłaty:
Opłatę skarbową w wysokości 17zł za wydanie zaświadczenia należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Tczewie nr 47 1240 1242 1111 0010 0225 0976.
Opłaty można dokonać:
- przelewem (także internetowym);
- w kasie Urzędu Miejskiego w Tczewie przy ul. 30 Stycznia 1;
- w kasie Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2.
Miejsce załatwiania spraw:
Miejsce: |
Starostwo Powiatowe w Tczewie |
Składanie dokumentów: |
Biuro Obsługi Klienta, parter budynku, pokój nr 4 lub na platformie ePUAP |
Odbiór dokumentów: |
Starostwo Powiatowe w Tczewie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Wnioskodawcy |
Informacja: |
Pracownicy Wydziału Zdrowia, Spraw Społecznych i PFRON, II piętro, pokój nr 221 i 225
tel. 58) 77 34 871 lub (58) 77 34 914 |
Procedura załatwiania spraw:
Wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji składa się do Starosty Tczewskiego wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Tczewie.