Podstawa prawna:
Teksty aktów prawnych dostępne są na stronie Sejmu RP pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl
Termin realizacji:
Wpis zmiany danych w ewidencji stowarzyszeń zwykłych nastąpi w terminie 7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku.
Organ nadzorujący informuje niezwłocznie o dokonaniu zmian w ewidencji albo bezskuteczności wniosku o wpis zmian w ewidencji.
Wymagane dokumenty:
Wszystkie dokumenty składa się w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w jednym egzemplarzu.
W przypadku zmiany regulaminu działalności należy złożyć 2 egz. jednolitego tekstu regulaminu.
Opłaty:
Nie dotyczy
Miejsce załatwiania spraw:
Miejsce: |
Starostwo Powiatowe w Tczewie |
Składanie dokumentów: |
Biuro Obsługi Klienta, parter budynku, pokój nr 4 lub na platformie ePUAP |
Odbiór dokumentów: |
Starostwo Powiatowe w Tczewie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Wnioskodawcy |
Informacja: |
Pracownicy Wydziału Zdrowia, Spraw Społecznych i PFRON, II piętro, pokój nr 221 i 225 tel. (58) 77 34 871 lub (58) 77 34 914 |
Procedura załatwiania spraw:
Stowarzyszenie zwykłe składa Staroście Tczewskiemu, wniosek o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych, o których mowa w art. 40b ust. 1 ustawy Prawo o stowarzyszeniach, załączając dokumenty stanowiące podstawę zmiany. Do wprowadzania zmian w ewidencji stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wpisu do ewidencji.
Jeżeli wniosek o dokonanie zmian zawiera braki, Starosta Tczewski wzywa do jego uzupełnienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Termin na zamieszczenie zmian liczy się wówczas od dnia uzupełnienia wniosku. Nieuzupełnienie wniosku w terminie 14 dni powoduje jego bezskuteczność.
Starosta Tczewski informuje niezwłocznie przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie zwykłe lub zarząd o dokonaniu zmian w ewidencji albo bezskuteczności złożonego wniosku.